Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Ik wil zo graag bloggen!

Hoi,

Even testen hoe dit werkt. Op het forum informatie over blogpress voor de iPad, ik heb de app gedownload en ga dit nu even testen.

Het aftellen gaat steeds sneller! Van het weekend de koffers ophalen en dan nog een paar dagen werken. Alle papieren, tickets, TT, boeken, waterfles, koelbox en het goede humeur liggen klaar voor vertrek.

Volgende week kan je meelezen met onze dagelijkse avonturen.

Tot snel!

Groetjes,
Danielle & Niels

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 reacties:

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Heerlijk dat nu zo dichtbij komt, wij weten daar alles van.
Succes met de laatste dagen en we zullen duimen dat de aswolk niet onze vakantiepret gaat verstoren.

Groeten van Martin, Richard en Linda.

arianne zei

We zijn klaar voor de verhalen. Altijd leuk als voorpret voor onze eigen vakantie. Ik kan mezelf niet aanmelden als volger. Klopt dit?
Veel plezier met de laatste loodjes en natuurlijk de vakantie.

Patrice zei

Jullie blog staat op de blog boekenplank (blogshelf), dus ook wij zijn helemaal klaar voor de verhalen.

Ik wil trouwens even zeggen dat jullie een hele mooie blog layout hebben !

Niels en Danielle zei

@Arianne
Er was een probleem bij blogger, maar ik zie nu weer onze volgers staan dus waarschijnlijk kan jij je ook weer aanmelden.

@Tinnetam
Bedankt! Maar heb toch nog wat veranderd aan de layout, was nog niet helemaal tevreden.

We zijn er bijna klaar voor!

Groetjes,
Danielle & Niels

Een reactie posten