Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Dag 11 - Shoppen + Midgetgolf + Old Town

Zaterdag, 11 juni 2011

Vanmorgen was ik alweer om 8uur wakker. Ik ben verder gegaan met mijn blog en ondertussen ook nog even MSNen met PenPe hier in Kissimmee en de familie in Nederland.

Rond half 11 zijn wij de deur uitgegaan voor een ontbijtje (zeg maar brunch) bij Bob Evans. Na het ontbijt zijn we naar 'Posner Park' gereden en hebben hier even heerlijk geshopt bij: Ross, Best buy, Target, Book's à million en Michael's. Voor we het wisten was het alweer drie uur geweest. We hebben een lekkere frappucino bij Starbucks gehaald en zijn naar Disney's Winter Summerland gereden oor een potje midgetgolf. Zo leuk! Sta je hier in ongeveer 32graden te zweten ga je midgetgolfen op een baan met sneeuw, ijs en kerstliedjes.


Deze keer heb ik Niels verslagen! Het was erg warm dus we zijn terug naar het hotel gereden en zijn even gaan afkoelen in het zwembad. Hier zijn we met John en Jane (Engelsen) aan de praat geraakt en zo hebben we gezellig een uurtje met elkaar zitten te kletsen in het zwembad. We hebben ze verder een fijne avond geweest en we zijn ons gaan opfrissen. We gaan vanavond eten bij 'Applebees'. Dít was weer onwijs lekker eten!

Na het eten zijn we naar Old Town gereden voor de 'Saterday Nightcruise' met alemaal oude opgeknapte auto's. Deze auto's rijden door de mainstreet heen en dit is erg leuk om te zien, horen en te ruiken.

Na de show zijn we nog even gaan rondlopen en ik was ondertussen aan het kijken of ik Pieter en Petra kon vinden die hier ook in Old Town zouden moeten rondlopen. Opeens had ik ze in de gaten, we hebben elkaar de hand geschut en we hebben even gezellig met elkaar staan kletsen. We zijn later samen teruggelopen naar de auto want het was wel weer tijd om te gaan. Het was leuk om hun eindelijk te ontmoeten!

Groetjes
Daniëlle & Niels


@ volgt later

=======================
Weer: -F / -gr
Foto's: 0 (0)
Gereden: 0miles (0) / 0km
Benzine: $-

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 reacties:

Rick, Sunshine State zei

Lekkere dag zo te lezen ook zo realxed.. en leuk dat jullie Pieter en Petra hebben ontmoet.

Marja en Tony zei

Dank zij jullie moet ik maar sparen en sparen, want die Disney minigolfbaan wil ik nu dus ook gaan doen....
Leuk zo'n "meeting" met mede forummers, hetzelfde hadden wij vorig jaar met de mensen hier boven mijn hoofd ;-)

Anita zei

Leuke dag was dit weer, minigolfen doen wij ook graag op onze vakantie.
Mmm die artisjok/spinazie dip bij Applebees is erg lekker, ik hou van eetfoto's. Leuk dat jullie Pieter en Petra hebben ontmoet in Old Town.
Veel plezier weer.

2theusa/Christa zei

Een heerlijk dagje met 2 gezellige ontmoetingen. Top hoor!

Een reactie posten