Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Dag 14 - Shoppen

Dinsdag, 14 juni 2011

We hebben even langer onze oogjes dichtgehouden en werden om 9uur wakker. Ik ben gelijk even het zwembad ingedoken want ik moet even mijn wekelijkse banenzwemmen bijhouden. Heerlijk, zo'n zwembad voor jezelf.

Na mijn zwempartij hebben we alles weer bij elkaar gepakt en zijn weer gaan ontbijten bij 'Ponderosa'. Dit was weer lekker!


Na het eten zijn we lekker gaan shoppen, we hebben even een rondje shops/malls gereden:
- Toys 'r Us
- Florida mall
- Bronze lady
- Wal*Mart
- Tupperware
- Premium oulet

Onze creditkaart heeft goed werk verricht vandaag :). Het was erg warm en uiteindelijk viel er aan het begin van de avond even een regenbui (10min.) voor de stof. Om 8PM waren we weer terug op de hotelkamer en hebben we onszelf even opgefrist en zijn daarna naar 'Cracker Barrel' gereden en hebben hier ook weer heerlijk gegeten.

We zijn na het eten terug gereden naar het hotel en gaan hier lekker zitten, schrijven de blog en kijken tv.

Groetjes
Daniëlle & Niels


@Sunshine State: Dank je wel!
@Patrick: Foutje! heb het gelijk aangepast. Enne HP is echt het mooiste en leukste van het hele park.
@Marja&Tony: Hahaha, vandaag wel? En dit park kwam er tussendoor vanwege HP.


=======================
Weer: 95F / -gr
Foto's: 8 (0)
Gereden: 0miles (0) / 0km
Benzine: $-

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 reacties:

Patrick zei

Het eten ziet er weer goed uit. In oktober gaan wij ook even langs de Cracker Barrel, zijn we nog nooit geweest namelijk haha

Anoniem zei

ooo die dikke friet die is zooo lekker. lekker shoppen vind ik ook geweldig. Nog veel plezier!

Marja en Tony zei

Kijk...ook dit past weer helemaal in mijn straatje...shoppen en eten!! (maar goed dat je die 164 baantjes had gezwommen!)

Pieter en Petra zei

Hey Danielle & Niels,

We hebben net weer een paar dagen bijgelezen van de blog, en het is allemaal wel weer super he. Alleen aan die kabel door het bos zullen we niet gauw doen, Petra heeft hoogtevrees en ik ben vast veel te zwaar voor die kabel. Maar ik denk dat die alligator dat vast niet erg zal vinden ;-)

Groetjes,
Pieter & Petra "PenPe"

Rick, Sunshine State zei

Een leuke shopdag langs verschillende malls/oulets helemaal leuk. Dat is ook Orlando...

Cracker Barrel is ook lekker, fried apple als bijgerechtje en de meatloaf grr ik krijg er heimwee van.

Anoniem zei

Lachen zeg, die midgetgolfbaan. Op die manier zou ik het wèl leuk vinden om te doen....
Het kabeltje glijden lijkt mijn Flight of the Gibbon wel en ik kan idd ronduit bevestigen dat dat geweldig is. Heb je nog op zijn kop gehangen?
Ook die foto met die hond is geweldig. Zo'n simpel idee, maar nog nooit gezien.
Keep up the fun, liefs Rien

2theusa/Christa zei

Heerlijk hoor zo'n shopdag tussendoor.
Geniet maar heerlijk van de zon, hier in NL de hele dag hoosbuien en niet maar voor 10 min.

Een reactie posten