Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Dag 5 - Shoppen

Zondag 5 juni 2011

Gisteravond vielen mijn oogjes dicht, dus vanmorgen nog even de blog gemaakt. Het is zo leuk om elke dag de ontvangen berichtjes te lezen van iedereen, echt leuk! Rond 10AM hebben we weer lekker ontbeten bij Ponderosa. Wauw! Rond dit tijdstip is het wel heel druk.

We zijn na het ontbijt de Hyw192 opgegaan en hebben deze een heel eind gereden om te zien wat voor restaurants en winkels er allemaal gevestigd zijn. We zijn gestopt bij de Big K-Mart. Hier hebben we even rondgelopen en Niels had nog een exclusief SW-character gevonden en ik een hele mooie tuinset, maarja die gaat niet in de koffer helaas.

De volgende stop was bij 'Ross dress for Less'. Hier kon ik niets aan leuke kleding vinden dus wellicht wel bij een andere vestiging. Vervolgens nog een stop gemaakt bij de Target. Toen zijn we naar de 'Orlando Premium outlets' gereden. Het was hier werkelijk héél druk, we hebben even moeten rijden voor een parkeerplek maar we hadden mazzel er reed net iemand weg en wij hadden een plekje. Wij hebben ons hier in de outlets even uitgeleefd en Niels had ook nog mooie schoenen gevonden!

Van al dat shoppen krijg je trek dus in de foodcourt een heerlijk broodje van de Subway gegeten.

We zijn weer terug naar het hotel gereden en hier hebben we weer even heerlijk van het zonnetje genoten bij het zwembad. Wij dachten dat het wel druk was, maar er zaten maar vier mensen bij het zwembad, dus dat was wel lekker.

Voor het avondeten willen we eens andere restaurants uitproberen, dus vanavond gingen we naar de 'Golden corral'. Het eten was voortreffelijk maar het restaurant was verder niets zo veel aan. Een kale boel, veel kakelende mensen en toch wel een beetje een bende. Dus het eten was goed maar verder niet voor herhaling vatbaar.

Na het eten gaan we eens een spelletje minigolf doen op het disneyterrein. We doen bij 'Fantasia gardens' de Gardens course. Deze 18-holes golfbaan ziet er mooi uit. En wie heeft er gewonnen?

Niels natuurlijk! Als troffee voor de verliezer gaan we een ijsje eten in Downtown Disney. We lopen nog even een rondje, maar om half 10 hebben we het gehad, we gaan lekker terug naar het hotel. Morgen weer een dag!

Groetjes
Daniëlle & Niels

@Sander&Mirjam: Dat is lang geleden zeg! Wel leuk dat jullie met ons meelezen. Via via, dat is wel spannend! Ben benieuwd of wij jou nog tips kunnen geven want jij bent hier al vaker geweest dan ons.
@Anita: leuk dat je met ons meeleest.
@Corine: Heyyyyyyy, leuk een berichtje. Wij vermaken ons prima! Blijf maar gezellig meelezen.

=======================

8 reacties:

Pieter en Petra zei

Hey Danielle & Niels,

Inmiddels zijn wij ook al 2 dagen in Orlando en dus ook al een aantal malen langs jullie hotel gereden. Dat hebbie he als je maar 5 min verderop zit ;-)

We hebben net je blog bijgelezen en jullie hebben het ook prima naar de zin zo te zien.

Binnekort maar ff een date plannen, gisterenmiddag zijn we al ff bij Roberto & Wendy langsgeweest ;-)

Groetjes vanaf 'even verderop',
Pieter & Petra "PenPe"

Anita zei

Leuke ontbijtadresjes zijn ook Mimi's Café en Keke's Breakfast café.
Mocht je nog meer ideetjes op willen doen voor restaurants dan zou je ons blog van februari 2011 kunnen lezen
Veel plezier

2theusa/Christa zei

Ik lees een beetje jaloers jullie blog, wij zijn vandaag weer thuis gekomen....
Maar we kunnen nog heerlijk via jullie nagenieten.
Veel plezier!
Groet Christa

pumi1000 zei

Leuke foto's!! Veel plezier verder.

Marja en Tony zei

En weer een heerlijk shop dagje achter de kiezen...en dan ook nog actief aan het sporten (minigolf) zo blijf je keurig in balans!!

Monique zei

Even de laatste dagen van jullie blog gelezen en tot de conclusie gekomen dat jullie je daar prima vermaken.

Ga zo door, ik geniet lekker met jullie mee.

Anoniem zei

Leuk verslag om te lezen!

Wij zijn nog nooit bij de Golden Corral geweest. Voor de gezeligheid hoeven we dat dus ook niet te doen haha. Zo te zien is het weer ook goed. Hier was het vooral regen de laatste 2 dagen :S

He Niels en Danielle

Jeetje Niels alweer nieuwe pattas hahahahahaha. Vergeet je niet mijn uggs (Geintje). Ziet er allemaal erg leuk uit leuk zo een vakantie beetje shoppen chillen helemaal goed. Hier regent het dus geniet nog maar van de zon.